x

نرم افزار همراه

برای مشاهده نرم افزار های تلفن همراه ما روی دکمه زیر کلیک کنید


مشاهده

روابط عمومی، پلی درجهت برقراری ارتباط مستمر با بیرون از سازمان می باشد

تاریخ یکشنبه 2021/05/23

به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، طی نشستی صمیمانه با مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان و همکاران روابط عمومی در ستاد و شهرستان های تابعه از زحمات دفتر روابط عمومی قدردانی شد.

image_pdfimage_print

این نشست با حضور هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت، مدیر و همکاران روابط عمومی در ستاد و شهرستان های تابعه به مناسبت بزرگداشت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید.

لهونیان در تشریح این خبر ضمن تبریک بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان واحدی منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه و موثر در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی، پلی درجهت برقراری ارتباط مستمر با بیرون از سازمان به خصوص مشترکین می باشد.

وی با اشاره به رصد مشکلات مردمی از طریق روابط عمومی گفت: شرکت توزیع برق استان کردستان پیشانی صنعت برق می باشند و روابط عمومی به عنوان لیدر ارتباطی با مردم می تواند با رصد و شناسایی به موقع مشکلات قبل از مطرح شدن آن توسط شهروندان، معضلات و راهکارهای احتمالی آینده را پیش بینی  و رفع نماید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه افزود: امروزه متاسفانه حرفه خطیر روابط عمومی ارزش و جایگاه واقعی خود را به دست نیاورده است اما حقیقت این است که نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و بیرون از سازمان انکار ناپذیر است و روابط عمومی با عملکرد خوب و اثرگذارخود می تواند درحفظ و اعتلای شرکت و انعکاس فعالیت های شبانه روزی همکاران تلاشگر، موثر و مفید باشد.

لهونیان در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به نوع و اهمیت فعالیت در حوزه روابط عمومی گفت: با توجه به رسالت اصلی روابط عمومی در ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی در درون و بیرون از سازمان، باید با استفاده از فناوری های  روز دنیا، تکنیک های اطلاع رسانی نوین و همچنین استفاده از ظرفیت های فضای مجازی لازم است در راستای تحقق هرچه بهتر رسالت خود بکوشد.

وی در ادامه به مهارت های علمی، احساس مسئولیت، آگاهی از سازمان و جامعه، خلاقیت و نوآوری، آشنایی با روزنامه نگاری روابط عمومی اشاره کرد و گفت: این وظایف در قالب مجموعه ای از فعالیت های ارتباطی صورت می گیرد که تحت عناوین ” ارتباط با رسانه ها و سازمان ها، ارتباط مردمی، پژوهش و سنجش افکار، امور فرهنگی و تبلیغات و اطلاع رسانی ” می توان از آن ها یاد کرد.

درادامه این نشست مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عنوان کرد: با اشاره به این که روابط عمومی ششمین شغل استرس زا در دنیا شناخته شده امروزی است، روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا همه فعالان عرصه ارتباطات برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند، بارعایت اخلاق در عملکرد خود تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی ارتقا بخشند.

کوهسار رسولی تبار در ادامه سخنان خود اذعان داشت: این مجموعه تمام تلاش خود را در راستای انعکاس فعالیت های شبانه روزی همکاران، سامان بخشی افکارعمومی، باز خورد رضایتمندی و شکایات مشترکین به کار گرفته است.

در پایان این نشست مدیر عامل شرکت از مدیر و همکاران روابط عمومی در ستاد و شهرستان ها تجلیل و قدردانی کرد.